مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-26حوادث

کشف 40 کیلو گرم مواد مخدر در دشتی 


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بوشهر، از کشف 40 کیلو گرم مواد مخدر تریاک از خودرو سواری پژو 405 و دستگیری 2 سوداگر مرگ در شهرستان دشتی خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بوشهر، از کشف 40 کیلو گرم مواد مخدر "تریاک" از خودرو سواری پژو 405 و دستگیری 2 سوداگر مرگ در شهرستان دشتی خبر داد.

  سرهنگ موسی کرم پور دوشنبه 5 تیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی سابقه دار که در امر حمل و توزیع مواد مخدر در سطح استان بوشهر و فارس فعالیت دارد؛ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ کرم پور افزود: با بررسی های دقیق تر مشخص گردید متهم فوق قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان های جنوبی به استان های شمالی جابجا کند که در این راستا با شناسایی خودروی مورد نظر در محورهای کنگان به دشتی، طی عملیاتی غافلگیرانه خودروی حامل توقیف شد.

این مقام پلیس تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 کیلو گرم مواد مخدر در دشتی 

کشف 40 کیلو گرم مواد مخدر در دشتی